ტრენინგის მეოთხე დღე
ერთმანეთს გაუზიარებენ სასწავლო პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციებს და მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენის ფორმებს
განიხილავენ სასწავლო პროექტების მეშვეობით სტანდარტების მიღწევის საკითხს
შეისწავლიან და განიხილავენ საავტორო უფლებების კანონმდებლობას და სამართლიანი გამოყენების წესებს განათლების სისტემაში
შექმნიან ბიბლიოგრაფიებს
გაეცნობიან ინტერნეტრესურსებს, რომელთაც გამოიყენებენ კვლევაში, კომუნიკაციასა და თანამშრომლობის პროცესში
შეაფასებენ ინტერნეტრესურსებს
გააუმჯობესებენ თავიანთი სასწავლო პროექტის გეგმას
გააკეთებენ რეფლექსიას
დაგეგმავენ ინტერნეტ თანამშრომლობისა და კომუნიკაციის ინსტრუმენტების გამოყენებას თავიანთ თემაში
ტრენინგის პირველი დღე ინტელის ძირითადი კურსის მიზნებისა და მოლოდინების განსაზღვრა პორტფოლიოში არსებული საქაღალდეების შექმნა თითოეული მოდულის მასალების შესანახად პროექტის გეგმის შაბლონის, პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკისა და პროექტის პორტფოლიოების ნიმუშების გაცნობა პროექტის დაგეგმვისა და პროექტების სწავლებაში დანერგვის მიდგომის განხილვა პროექტების გამოქვეყნება სხვებისთვის გასაზიარებლად რეფლექსია სწავლაზე ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტის დაგეგმვის დაწყება, რომლის მიზანია მაღალი დონის სააზროვნო და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარება.
Комментарии
Отправить комментарий