ტრენინგის 6 დღე
ერთმანეთს გაუზიარებენ სავარაუდო ნაშრომებსა და შეფასების რუბრიკებს
იმსჯელებენ, როგორ შეუწყონ ხელი მოსწავლეების თვითრეგულირებად სწავლას
მოძებნიან დიფერენცირებული სწავლების გზებს ყველა ტიპის მოსწავლისთვის
დაგეგმავენ შეფასებას მოსწავლეთა თვითრეგულირებისთვის
შექმნიან დამატებით მასალებს მოსწავლეთა გეზის მისაცემად (სკაფოლდინგი)
შეძლებენ სასწავლო პროექტის მოდიფიცირებას
გააკეთებენ რეფლექსიას
დაიწყებენ თემისთვის საჭირო ფასილიტაციის მასალების მომზადების დაგეგმვას
ტრენინგის პირველი დღე ინტელის ძირითადი კურსის მიზნებისა და მოლოდინების განსაზღვრა პორტფოლიოში არსებული საქაღალდეების შექმნა თითოეული მოდულის მასალების შესანახად პროექტის გეგმის შაბლონის, პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკისა და პროექტის პორტფოლიოების ნიმუშების გაცნობა პროექტის დაგეგმვისა და პროექტების სწავლებაში დანერგვის მიდგომის განხილვა პროექტების გამოქვეყნება სხვებისთვის გასაზიარებლად რეფლექსია სწავლაზე ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტის დაგეგმვის დაწყება, რომლის მიზანია მაღალი დონის სააზროვნო და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარება.
Комментарии
Отправить комментарий